poniedziałek, 20 października 2014

Co ja tutaj robię?

 ♥♥♥
Cześć! Jestem Patrycja. To jest mój niepierwszy blog,ale nadal nie ogarniam na bloggerze wielu rzeczy.Mam 13 (no prawie) lat i chodzę do 1 klasy gimnazjum.Uwierzcie-prawdziwa męczarnia ;-;.
      
  ♥♥♥

Z reguły jestem  ambitna,ale jak tylko w siebie uwierzę.W przyszłości chciałabym zostać tłumaczek języka angielskiego,bądź grafikiem komputerowym-po prostu te dwie rzeczy mnie interesują.
     
  ♥♥♥

 Na ogół gram w MineCraft,Metina,Drakensage i tego typu gierki.Po za tym lubię motoryzację. Można powiedzieć,że jestem bardziej dziewczyną z męskimi zainteresowaniami,ponieważ moda,sukienki,elegancja i te sprawy mnie nie kręcą :) 
     
  ♥♥♥

 W szkole jestem ,,kujonem",bo tak bym się nie nazwała.Nienawidzę się uczyć,wyjątkiem są angielski i informatyka,a nawet język polski.Jednak mam nawet dobre oceny,mimo,że wpadają oceny dostateczne (3).
      
  ♥♥♥

Uwielbiam czytać książki!Najbardziej o tematyce psychologicznej i kryminalnej.Ale również lubię książki obyczajowe i fantasy.Moją ulubioną książką są ,,Chłopcy z placu broni".Czytałam ją jakieś 2 lata temu,jak była obowiązkowa do czytania.Teraz w planach mam ją kupić.
    
  ♥♥♥
 
 Jakiej muzyki słucham?Głównie słucham popu,ale również lubię rap i dubstep.A ulubieni wykonawcy?Głównie,z racji tego,że jestem Kwiatonator i Abrahamer , i należę do Armii SouthBluntSystem,słucham głównię Dawida Kwiatkowkiego,SouthBlunSystem i Abrahama Mateo.Lubię również Cirę,Sobotę,Sebastiana Białka (Biały),Rihanny,Seleny Gomez,Skirlex'a,ZBKUKU'a i wielu innych :),ale nie pamiętam wszystkich.


 Mam nadzieję,że dowiedzieliście się o mnie paru rzeczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz